Forum > Wallonie

Brussel - Huurdersbond

<< < (2/3) > >>

Dolma:
Wij allen hebben het nu al zovele keren geschreven, en gezegd, en gemanifesteerd. Nog hebben ze het niet door! Dat getraineer of eeuwige niet willen lezen...irriteert. Ik wil graag een oplossing zien verschijnen. Dus moet de minimumpree omhoog. Dat moet 40.000 per maand worden.
Dolma

Bokkerijder:

--- Citaat van: Dolma op 29 september 2006, 09:53:43 ---Wij allen hebben het nu al zovele keren geschreven, en gezegd, en gemanifesteerd. Nog hebben ze het niet door! Dat getraineer of eeuwige niet willen lezen...irriteert. Ik wil graag een oplossing zien verschijnen. Dus moet de minimumpree omhoog. Dat moet 40.000 per maand worden.
Dolma
--- Einde van citaat ---

Je bent wel gul, Dolma.  Ik zou met de helft ook al content zijn, maar dan moeten de prijzen wel allemaal gehalveerd worden, vooral die van de basisbehoeften van de mensen.

Dolma:
Bedankt, ik ben gewoon logisch. En dan moeten die basisbehoeften hun prijzen gestopt worden. We kopen wellicht allen witte produkten. En tussen de 20ste en 30ste is't dieetweek. Jullie toch ook.
Dolma

Bokkerijder:

--- Citaat van: Dolma op 11 oktober 2006, 10:57:57 ---Bedankt, ik ben gewoon logisch. En dan moeten die basisbehoeften hun prijzen gestopt worden. We kopen wellicht allen witte produkten. En tussen de 20ste en 30ste is't dieetweek. Jullie toch ook.
Dolma

--- Einde van citaat ---

Ja, ik ben het met je eens.  De basisbehoeften kosten meer en meer, de luxe wordt goedkoop.

Maar het zijn basisbehoeften die belangrijk zijn, en niet de materie en de luxe.  Uiteindelijk kun je ook verhongeren in een gouden kooi.

Dolma:
De mensen praten openlijk over de komende indexering van die Brusselse(en elders) huurprijzen, en weer armer worden. Ze zeggen dat sinds de euro ze armer geworden zijn. Ik vrees dat de situatie erger gaat worden, steeds meer naar beneden.
Dolma

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie