Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: allenstaande mama  (gelezen 2825 keer)

Offline kriti

• blueke
  • *
allenstaande mama
« Gepost op: 20 oktober 2009, 20:48:08 »
hallo,

mijn probleem is het volgende:
Ik heb 1,5jaar in het buitenland verbleven en ben sinds kort terug in Belgie en ben ondertussen bijna 8 maanden zwanger.

Tot voor enkele maanden stond mijn domicille nog bij mijn moeder, maar aangezien ik ook met enkele betalingen achterstond en zij werd lastig gevallen door schuldeisers, heeft zij mij van haar adres geschrapt.
Nu wil ik al die dingen zelf terug in orde brengen en terug met een schone lei hier in belgie beginnen.
Ik heb het geluk dat ik bij een vriendin kan verblijven, maar het is niet mogelijk mijn domicille daar te zetten.

Heb ik voldoende aan een domicilieringsadres? Heb ik recht op stempelgeld als alleenstaande moeder?

kriti

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
Re: allenstaande mama
« Reactie #1 Gepost op: 20 oktober 2009, 21:03:02 »
hoi kriti kom anders even in de chatbox http://forum.vierdewereldsyndicaat.org/chat - want is nogal lastig uitleggen zo - of je recht hebt op dop hangt af van of je in belgie al iets gewerkt hebt enzo
Mij met een korrel zout nemen. Ik was gek toen ik dit allemaal schreef.

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23700
  • Totaal aantal topics: 2655
  • Online Today: 15
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 6
Total: 7
Google