Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: 5 interim bureau's vonden GEEN werk  (gelezen 2650 keer)

Offline duncan

• boefer
5 interim bureau's vonden GEEN werk
« Gepost op: 5 september 2007, 21:43:43 »
5 interim bureau's vonden GEEN werk voor mij en VEEL anderen

--------------------------------------------------------------------------------

ik heb diplom( S ) en ervaring ....ect .

Dees apen landje peste mij al buiten in 'VIER' sectoren waar zogezegd GEEN werk was en is .

Ik ken minstens 10 belgen die NIET te hard mogen werken & als ik wil vindt ik morgen DUBBEL zo veel studentes die van hun werkgevers NIET te hard mogen werken .

Wel klagen diezelfde corrupte werkgevers over het beleid en hun personeel al dan niet belg .

Men maakt mensen arm ; armoede wordt dus gekweekt ; uitgebuit en zelfs gebruikt tegen mensen die opkomen voor de zwakkeren , armen .... .

AL EEUWEN is het zo

Offline Dolma

• boefer
Re: 5 interim bureau's vonden GEEN werk
« Reactie #1 Gepost op: 17 september 2007, 08:51:19 »
Ik ben overal in die interims ingeschreven en er rinkelt hier geen telefoon hier.
Waarom?

Dolma

Offline duncan

• boefer
Re: 5 interim bureau's vonden GEEN werk
« Reactie #2 Gepost op: 17 september 2007, 21:05:23 »
2 vrienden van mij horen ook niets maar men spreekt over tekorten ????

Vriendin van me ( 34jaar ) woont al JAREN terug bij haar ouders ; alléén wonen koste te veel zegt ze .

Haar telefoon gaat ook niet en zij ook is minstens in 5 interims ingeschreven .

2 Ander vrienden van mé den éne nen Ghanees den anderen nen Arabier ...hadden direkt binnen de week werk .

Jaja er is degenlijk iets mis in dit corrupt apen landje maar dat wist ik al JAREN .

Arg !

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23700
  • Totaal aantal topics: 2655
  • Online Today: 4
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 6
Total: 6