Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: Verhuis van de website  (gelezen 3122 keer)

webmaster

• Gast
Verhuis van de website
« Gepost op: 15 juni 2006, 21:10:00 »
Hallo mensen,

de verhuis van de site, inclusief de domainname, is vandaag - na een viertal weken - eindelijk definitief afgerond.

Tijdens deze periode deden zich een aantal kleine ongemakken voor en leken er ook fouten op te treden. Een deel van deze zaken was sowieso te wijten aan de verhuis van de domainname.
Als alles goed is zou alles terug moeten werken zoals voor de verhuis.

Indien er zich nog onregelmatigheden voordoen gelieve het hier te melden aub

Mvg
Paul

« Laatst bewerkt op: 29 november 2016, 01:23:51 by Twan »

Bokkerijder

• Gast
RE: Verhuis van de website
« Reactie #1 Gepost op: 16 juni 2006, 14:41:09 »
Vandaag heeft hij nog minstens eenmaal uitgelegen.  Het zou met de server te maken kunnen hebben die overbelast raakt, of met iets anders.  Ik heb er geen verstand van.
« Laatst bewerkt op: 30 juli 2007, 13:16:31 by kobaf »

guerin

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 25 juni 2006, 11:13:55 »
Mss zijn mijn gedachten,he maar sinds gisteren heb ik geen problemen meer om op de site te komen en moet ik ook niet telkenmals inloggen.

webmaster

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 30 juni 2006, 13:29:03 »
Hallo allemaal

de site is verhuist, de nameservers voor het domain moeten nog aangepast worden. Dat gaat tussen nu en 24 uur moeten afgerond zijn.

Ondertussen is hij terug volledig beschikbaar op de nieuwe host.

Alles zou nu veel beter moeten gaan. We zitten nu op een Virtual Private Server (VPS).Dit wil zeggen dat we een gegarandeerd stukje van een server huren en deze bronnen niet kunnen ingepikt worden zoals bij een shared host het geval is, zoals de vorige.

Eigelijk is dit een georgistisch principe :p

debbie

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 1 juli 2006, 20:55:16 »
Citaat van: webmaster
Hallo allemaal

de site is verhuist, de nameservers voor het domain moeten nog aangepast worden. Dat gaat tussen nu en 24 uur moeten afgerond zijn.

Ondertussen is hij terug volledig beschikbaar op de nieuwe host.

Alles zou nu veel beter moeten gaan. We zitten nu op een Virtual Private Server (VPS).Dit wil zeggen dat we een gegarandeerd stukje van een server huren en deze bronnen niet kunnen ingepikt worden zoals bij een shared host het geval is, zoals de vorige.

Eigelijk is dit een georgistisch principe :p

Laten we hopen dat de problemen nu van de baan zijn. Alvast bedankt voor de vele weken werk die je erin gestoken hebt. 8)

Bokkerijder

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 1 juli 2006, 22:28:47 »
Ja, inderdaad onze grootste dank aan Alpha voor alle geleverde arbeid.  Ik denk dat je grijs haar hebt gekregen, nietwaar Alpha ?

Moet toch niet simpel zijn, zo'n site beheren.
« Laatst bewerkt op: 30 juli 2007, 13:17:01 by kobaf »

tony46

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 2 juli 2006, 13:18:43 »
Bravo Alpha,werkt prima nu,schitterend werk dat je geleverd hebt!!!

tony46

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 3 juli 2006, 19:10:18 »
Er is er ene die er niet opgeraakt :)

guerin

• Gast
Re: Verhuis van de website
« Reactie #8 Gepost op: 13 september 2006, 09:32:53 »
Wel,na onze gedulg op de proef te hebben gesteld is die site er en hoe?Dank je Alpha om ons dat werk bespaard te hebben(dat van manueel verhuizen)en proficiaat!

Hip hip hip hoera voor Alpha

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23696
  • Totaal aantal topics: 2656
  • Online Today: 63
  • Online Ever: 220
  • ( 5 december 2019, 20:15:24)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 8
Total: 8