Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: problemen met inloggen ?  (gelezen 7907 keer)

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
problemen met inloggen ?
« Gepost op: 12 juni 2006, 08:39:00 »
wie ondervind er ook nog problemen met het inloggen ?

sinds de verhuis van de site ik dus wel. na elke post die ik plaats moet ik opnieuw inloggen.

verander ik een tijdje niet meer van pagina dan ben ik blijkbaar ook weer terug uitgelogd.

zeer enerverend wel om twintig keer op een dag te moeten inloggen.
Mij met een korrel zout nemen. Ik was gek toen ik dit allemaal schreef.

guerin

• Gast
RE: problemen met inloggen ?
« Reactie #1 Gepost op: 12 juni 2006, 17:28:27 »
hier is het ook van dat.

Een elitaire groep eist alle geld en goederen op,een economische onderdrukking.
Een elitaire groep eist alle gronden op,een raciale onderdrukking

debbie

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 12 juni 2006, 17:35:59 »
Bij mij is het de ene keer wel zo en de andere keer weer niet. Soms post ik iets in het actieve leden forum en krijg vervolgens de mededeling dat ik geen toegang heb doordat ik vanzelf weer uitgelogd ben.
Gelukkig staat het er dan wel. Als ik echter eerst voor voorbeeldweergave kies, en dan net vanzelf uitlog dan ben ik het wel kwijt en moet ik de post opnieuw schrijven.

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
« Reactie #3 Gepost op: 12 juni 2006, 17:40:32 »
het rare is dat ik er bij mij meer last van heb op de laptop dan op de pc.

Bokkerijder

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 13 juni 2006, 02:53:53 »
Ik heb de problemen hier onlangs ook gehad, dat hij zichzelf steeds weer uitlogt.  Maar dat vind ik nog niet zo erg als wat er hier vandaag gebeurd is.  Een grote computercrash, waardoor ik nu een aantal adressen en websites gewoon kwijt ben.

Gelukkig is 'Armoede' (Jan) hier de hele dag komen werken om alles in orde te maken en hem volledig opnieuw te installeren.  En terwijl ik naar een vergadering in Hasselt ben geweest deze avond, zijn zij met z'n allen lekker gaan zwemmen. 

Maar goed dat we vrienden hebben...anders had ik nu een week of twee uitgelegen hier.
« Laatst bewerkt op: 1 december 2016, 00:50:56 by Twan »

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
« Reactie #5 Gepost op: 13 juni 2006, 11:16:22 »
ik zit hier nu op de laptop in de tuin en vandaag schijnt het probleem zich niet voor te doen ???

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
« Reactie #6 Gepost op: 13 juni 2006, 11:22:13 »
Citaat van: Bokkerijder
Ik heb de problemen hier onlangs ook gehad, dat hij zichzelf steeds weer uitlogt.  Maar dat vind ik nog niet zo erg als wat er hier vandaag gebeurd is.  Een grote computercrash, waardoor ik nu een aantal adressen en websites gewoon kwijt ben.

Gelukkig is 'Armoede' (Jan) hier de hele dag komen werken om alles in orde te maken en hem volledig opnieuw te installeren.  En terwijl ik naar een vergadering in Hasselt ben geweest deze avond, zijn zij met z'n allen lekker gaan zwemmen. 

Maar goed dat we vrienden hebben...anders had ik nu een week of twee uitgelegen hier.
een tip die ik je kan meegeven bokkerijder is devolgende. ( en ik heb die al aan veel mensen gegeven )

probeer te werken met twee harde schijven.

op de ene zet je je windows en alle software die je installeert ( alle programma s dus )
op de andere zet je al je data ( documenten, muziek, films, links, je mialboks kan je hier ook opzetten enz )

cracht de ene schijf met al je software erop dan heb je in dat geval nog steeds al je data want die crachen niet mee aangezien ze op de andere schijf staan.

een crach kan zich altijd voordoen

het enige dat je dus kan doen om te vermijden dat je dan al je data kwijt bent is data en software strikt van elkaar scheiden op een afzonderlijke harde schijf.

een tweede harde schijf kost je wel iets van een 100 euro dat wel.
« Laatst bewerkt op: 1 december 2016, 00:51:16 by Twan »

tony46

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 13 juni 2006, 16:21:19 »
Ik mag uitgelogt staan en later terug komen,dan zie ik geen gasten en ook geen leden.
Doch als ik iets bekijk dan ben ik automatich ingelogt,raar hé

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
« Reactie #8 Gepost op: 13 juni 2006, 16:42:26 »
Citaat van: tony46
Ik mag uitgelogt staan en later terug komen,dan zie ik geen gasten en ook geen leden.
Doch als ik iets bekijk dan ben ik automatich ingelogt,raar hé
????? da s inderdaad helemaal te gek ????

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
« Reactie #9 Gepost op: 13 juni 2006, 16:47:57 »
vandaag heb ik hoe dan ook nog geen enkele keer terug moeten inloggen.

guerin

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 19 juni 2006, 20:02:22 »
Niet alleen moet ik ieder maal als ik terug naar deze stek kom terug inloggen maar soms raak ik er gewoon niet meer op!Meermaals kreeg ik en download kader op de opening pagina.

Offline Karma

• boefer
« Reactie #11 Gepost op: 19 juni 2006, 22:03:58 »
Troost je, 'k heb dat ook als ik inlog in het actieve ledenforum.

"diamanten moeten geslepen worden om te schitteren"

Offline Karma

• boefer
« Reactie #12 Gepost op: 19 juni 2006, 22:07:34 »
Citaat van: Karma
Troost je, 'k heb dat ook als ik inlog in het actieve ledenforum.

Was dus reactie op Debbie's post.

"diamanten moeten geslepen worden om te schitteren"

webmaster

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: 19 juni 2006, 23:31:46 »
Citaat van: vrijheidgelijkheidvreugde
Niet alleen moet ik ieder maal als ik terug naar deze stek kom terug inloggen maar soms raak ik er gewoon niet meer op!Meermaals kreeg ik en download kader op de opening pagina.

Dat is geen downloadkader hoor maar een pagina die ik aanmaakte voor wanneer de site gesloten is voor onderhoud en dergelijke. Maar nu is de pagina een beetje aangepast. Na 5 sec wordt automatish doorgelinkt naar de site. Ik deed deze aanpassing omdat de site zeer traag werkt bij momenten en je dan toch nog iets meer te zien krijgt dan een wit blad.
Ik heb trouwens al dik spijt om met deze host in zee te zijn gegaan. Aanvankelijk viel de snelheid zeer goed mee, rekening houdende met het feit dat de site in amerika gehost wordt, maar de laatste dagen is het niet meer te doen. Toevallig gaat het op dit eigenste moment weer erg vlot
Soit ik vind er wel iets op. Zo kan het niet blijven in ieder geval

Offline Karma

• boefer
Re: problemen met inloggen ?
« Reactie #14 Gepost op: 27 oktober 2006, 09:05:08 »
Ik heb nog een vraagje en een opmerking

1. Niet actieve leden kunnen blijkbaar iemands profiel niet bekijken. Vraag is dan wel wat dit voor zin heeft want actieve leden kennen elkaars profiel al genoeg veronderstel ik en het is juist de bezoeker die er iets kan aan hebben.

2. Blijkbaar staat hier nog steeds mijn oud e-mailadres genoteerd. tiscali moet worden vervangen door skynet, de rest blijft hetzelfde. Ik vermoed dat het daardoor was dat ik mijn wachtwoord niet kon wijzigen (vermits ik geen antwoord kreeg op mijn e-mailadres)

Groetjes,
Karma.

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
« Reactie #15 Gepost op: 27 oktober 2006, 09:25:54 »
dat emailadres moet je normaal zelf kunnen wijzigen denk ik - lukt het niet laat me dan maar weten

en wat dat profiel betreft dat hebben we voorlopig gedaan naar aanleiding van de aanwezigheid van erik de spamzak hier op het forum, die ieders emailadres hier is beginnen onderspammen

Offline Karma

• boefer
« Reactie #16 Gepost op: 27 oktober 2006, 09:34:01 »
dat emailadres moet je normaal zelf kunnen wijzigen denk ik - lukt het niet laat me dan maar weten

en wat dat profiel betreft dat hebben we voorlopig gedaan naar aanleiding van de aanwezigheid van erik de spamzak hier op het forum, die ieders emailadres hier is beginnen onderspammen
OK, gevonden hoe het moet.

Offline Karma

• boefer
« Reactie #17 Gepost op: 27 oktober 2006, 20:29:55 »
Een pluim trouwens voor het nieuwe forum van vws. Het is heel overzichtelijk. Het oude forum had echter ook wel iets vond ik. Vooral die wegversmallingen waren "uniek".  ;D

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
« Reactie #18 Gepost op: 27 oktober 2006, 22:30:16 »
« Laatst bewerkt op: 1 december 2016, 00:54:47 by Twan »

Offline Karma

• boefer
« Reactie #19 Gepost op: 27 oktober 2006, 22:39:21 »
al gestemd ?

http://vierdewereldsyndicaat.org/websites/vwsforum/index.php/topic,844.0.html
nu wel. Had deze nog niet gevonden. Vind het huidige uiteindelijk beter dan het vorige alhoewel ik nog wat mijn weg moet zoeken.

Offline duncan

• boefer
« Reactie #20 Gepost op: 2 augustus 2007, 15:19:52 »
 :police:  doet salto mortalé ....joepiiii ik zen ingelogt geraakt het was men verbinding want er waren gisteren en vorige  week kosmische exploties wat een verbinding zoals de mijne verzwakt .

Stanx veur de bijstand

Alsjemenouw tenk joe feri moetsj ....joepiii zelfs KANS armen worden geholpen hihi

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
« Reactie #21 Gepost op: 5 augustus 2007, 21:05:02 »
ondervind je nu nog soms problemen met inloggen ?

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23696
  • Totaal aantal topics: 2656
  • Online Today: 63
  • Online Ever: 220
  • ( 5 december 2019, 20:15:24)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 12
Total: 12

© vierdewereldsyndicaat.org