Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: Lid worden of zijn van 4WS  (gelezen 2791 keer)

1handclapping

• Gast
Lid worden of zijn van 4WS
« Gepost op: 7 augustus 2005, 12:57:50 »
Vanzelfsprekend ben ik geen lid van 4WS
-ik ben niet arm, ik ben een een oude idioot.
- Ik heb niet de gewoonte om lid te zijn van een club waar ik geen inspraak heb.
- Ik vind armoede in de zin van het feit dat er mensen zijn die geen eten, drinken, onderdak en medische verzorging krijgen onaanvaardbaar in een wereld waar er voldoende middelen zijn om dit fenomeen te doen verdwijnen:
er kan niet genoeg energie in gestoken  worden om dit ook effectief te doen.

Offline king of beggars and fleas

• blueke
  • *
RE: Lid worden of zijn van 4WS
« Reactie #1 Gepost op: 15 augustus 2005, 11:57:43 »
ik zou je als niet arme van harte willen verwelkomen in het steuncomitee van het vierde wereld syndicaat. Maar helaas bestaat dit nog niet. Het zou heel paternalistisch zijn van mij vind ik om als arme dit initiatief zelf te nemen. Ik vind dat dat iets is dat aan de niet armen is en dat ook zij autonoom moeten kunnen doen zonder gepaternaliseerd te worden door bemoeizuchtige armen. Het is niet aan de armen om te bepalen hoe de niet armen ons al of niet moeten ondersteunen. Misschien kan je hierin wel een voortrekkersrol vervullen in de toekomst ? Of ben ik nu paternalistisch omdat ik je probeer aan te zetten tot .... ? :lol:
waarschuwing ! neem de uitlatingen van king of beggars and fleas vooral niet te ernstig - moest je dat toch doen lees dan zeker en vast dit een keer.

Offline Karma

• boefer
« Reactie #2 Gepost op: 22 augustus 2005, 00:51:11 »
Niet te moeilijk maken hè. Er is gewoon iemand die zijn sympathie betuigd en die tevens zijn boterham verdiend.
Welkom dus zou ik zeggen (maar ik ben uiteindelijk zelf ook nieuw dus kijk ik beter nog eventjes de kat uit de boom).
Groeten
Karma.

"diamanten moeten geslepen worden om te schitteren"

Bokkerijder

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 22 augustus 2005, 06:53:02 »
Misschien kunnen we zo snel mogelijk een rekeningnummer openen en dan pamfletjes maken met alle info (website, mailadres, rekeningnr.).

Dan kunnen die een beetje verdeeld worden.  In ieder geval moeten we dat toch vroeg of laat regelen, dus ik stel voor de volgende keer.
« Laatst bewerkt op: 9 juli 2008, 18:23:37 by kobaf »

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23696
  • Totaal aantal topics: 2656
  • Online Today: 63
  • Online Ever: 220
  • ( 5 december 2019, 20:15:24)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 6
Total: 6