Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: Bejaarde steelt zak aardappelen in Hoboken  (gelezen 2262 keer)

debbie

• Gast
Bejaarde steelt zak aardappelen in Hoboken
« Gepost op: 11 april 2006, 19:00:37 »
 Een 74-jarige vrouw uit Hoboken is maandagmiddag betrapt bij een winkeldiefstal in de Kapelstraat in Hoboken. Ze wilde er met een zak aardappelen van vijf kilo vandoor gaan, maar werd door een winkelbediende tegen gehouden. De vrouw bekende de diefstal meteen. Dat meldt de lokale politie van Antwerpen dinsdag.

Ze was daarmee evenmin aan haar proefstuk toe, want ze biechtte prompt op dat ze uit dezelfde winkel ook al eens ??n sinaasappel had gestolen. De bejaarde winkeldievegge betaalde de gestolen zak aardappelen en mocht na verhoor beschikken. (belga)

Bron: Het Laatste Nieuws

debbie

• Gast
RE: Bejaarde steelt zak aardappelen in Hoboken
« Reactie #1 Gepost op: 11 april 2006, 19:16:54 »
De bejaarden beginnen van zich af te bijten. Goed zo! Erg als mensen al eten moeten stelen omdat ze honger hebben. Maar nog altijd beter stelen dan verhongeren. Het zou gewoon niet zover mogen komen dat mensen op hun oude dag moeten beginnen stelen.

tony46

• Gast
RE: Bejaarde steelt zak aardappelen in Hoboken
« Reactie #2 Gepost op: 11 april 2006, 20:21:42 »
Erg debbie,schande is het,ik heb er geen betere woorden voor.
En ik zie die ellende dagelijks bij mij in de buurt waar ik woon.
Kan daar nu echt niets aan veranderen hé.
Waar zit de stad nu met zijn armoede bestrijding?
Ik word daar nu boos van!
Maar wat kan ik doen als kleine man?

leden
  • Totaal aantal leden: 466
  • Latest: jrnr601
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23695
  • Totaal aantal topics: 2655
  • Online Today: 8
  • Online Ever: 204
  • ( 3 augustus 2012, 12:31:26)
Gebruikers Online