Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: laat je niet vangen  (gelezen 2216 keer)

• Gast
laat je niet vangen
« Gepost op: 8 februari 2006, 12:41:54 »
er is alleen een brief verstuurd na de vws of met ander woorden na de grote leider  dat hij niet welkom is op de studiedag van de link en het netwerk .niet zoals hij het vermeld na ander groepen .
In de voorbereiding vergadering waar heel wat mensen in armoede  aanwezing waren  is er geoordeeld  dat  de grote leider van de vws niet welkom is .
Waarom niet
omdat ze van oordeel zijn dat zijn kwaadheid  niet altijd gepast en juist is .dat  de 10 tal jaren dat armoede bespreek baar is geworden hij meer kapot maakt omdat hij heel wat dossier niet kent .hij weet zelf niet hoe ze werken .
Hij weet zelf niet hoe het netwerk werkt .hij weet zelf nog niet dat er  een neiuwe voorzitter is en dat hij verkozen is geweest op een nieuwe manier  dat de heer ludo horemans geen voorzitter  meer is van het netwerk .dat de voorzitterschap opgedeel is  door iemand in armoede

Er werd gezegt dat armoede niet kan bestrijd worden  door achter de pc  te zitten en geleerde woorden te gebruiken  
Zal er een neiuwe vorm van armoede gekomen zijn de luxe armoede door ons welvaard de sociale zekerheid .
Nog een rechtzeting  de groep szg is nog altijd lid van het netwerk is  een brief gestuurd  met aantal vragen waar de pc  kan staan hoeveel mensen er gebruik  kunnen maken er is zelf en geprek geweest  met hun voorzitter .
beste mensen laat je niet misbruiken en werk binnnen het netwerk als je iets wil verander zo ben je ook goed van de hoogde en kan je dinge veranderen door verandwoordeheid op te nemen .

groeten  

hieronder het door kobaf teogevoegde bewijs dat wel degelijk alle armen van het vws niet welkom zijn - wiens brood men eet diens woord men spreekt

• Gast
openheid of geslotenheid
« Reactie #1 Gepost op: 8 februari 2006, 13:11:05 »
Als de vws zo open is als ze zgen waarom moeten mensen met en pas woord werken , hebben ze bang dat de warhied na boven ga komen dat wie hun wp bezoekt ookkrijgt te horen  dat  de meerteheid  hun niet kan vinden in hun uitspraken .
Waarom is de toegang niet open om mee in debat te gaan  op hun wep.
als ze zoveel leden hebben  hoe kom dat we altijd de zelfde naam lezen .
stan ze wel open voor een open visie en  kan hun woordvoerder dit aan zonder door te slagen wat we in het verleden meermaals  hebben mee gemaakt .

Offline king of beggars and fleas

• blueke
  • *
RE: laat je niet vangen
« Reactie #2 Gepost op: 8 februari 2006, 13:02:13 »
of maw hoe men blijkbaar weer een vonnis heeft geveld over iemand omdat ie visie heeft en dit zonder dat ik de kans kreeg om mijzelf te verdedigen tegen de leugens die de starter van dit topic die zich niet eens kenbaar durft maken daar over mij verspreid.

verder blijkt dat je je weer met een worst hebt laten sussen. Die nieuwe voorzitter hebben wij en alle niet aangesloten armen niet kunnen meekiezen en wordt dus door het voltallige vws om die reden NIET erkend - ook al is het een arme ! Jullie zijn blijkbaar bezig zoals het vaticaan - hebben een nieuwe paus aangesteld en alle armen moeten dit maar goed vinden.

alleen een bestuursverkiezing waaraan alle armen hebben kunnen deelnemen zal door vws erkend worden. Bovendien bewijst hetgeen er nu gebeurt dat vws een factor is geworden op zeer korte tijd waarmee rekening gehouden moet worden. Het zijn wij die van het begin af aan het ontslag van ludo horemans hebben geeist.

tot slot is het ook een leugen dat enkel ik niet welkom zou zijn - ik zal het bewijs in je eigen openingspost toevoegen ( omdat dit softwarematig nu eenmaal enkel kan in de openingspostings ) als zoveelste bewijs van je leugens in opdracht van degenen waar je door wordt betaald en die het vws terecht zien als een politieke bedreiging voor hun postjes en hun armoedebusiness

mvg
thierry
het zien van uw steden doet ons pijn aan de ogen
waarschuwing ! neem de uitlatingen van king of beggars and fleas vooral niet te ernstig - moest je dat toch doen lees dan zeker en vast dit een keer.

Offline king of beggars and fleas

• blueke
  • *
RE: openheid of geslotenheid
« Reactie #3 Gepost op: 8 februari 2006, 13:28:06 »
we halen je post toch niet weg he
en je kan reageren op threads als je registreerd
met je eigen naam of met een nick ( het is bij ons hoe dan ook niet de gewoonte om anderen het woord in de mond te leggen - vandaar ook deze procedure )

blijkbaar zit het je weer diep dat we iets ondernemen want anders dan horen we niet van je

wss ben je bang om je aandeel te verliezen in de armoedebestrijding
door toedoen v vws

nu doen we trouwens eens iets buiten het internet - weer niet goed
het zal natuurlijk nooit goed zijn he

ps je hebt hier nog een account - hugo - ik zal het paswoord ff veranderen in beroepsleugenaar dan kan je meteen inloggen en opnieuw posten

mvg

het zien van uw steden doet ons pijn aan de ogen
waarschuwing ! neem de uitlatingen van king of beggars and fleas vooral niet te ernstig - moest je dat toch doen lees dan zeker en vast dit een keer.

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
RE: openheid of geslotenheid
« Reactie #4 Gepost op: 8 februari 2006, 13:32:47 »
voila je wachtwoord werd verandert in beroepsleugenaar - je kan nu inloggen onder hugo met dat paswoord en vervolgens kan je je paswoord zelf terug veranderen in iets dat je hopelijk ditmaal kan onthouden

mvg

de moderatie
Mij met een korrel zout nemen. Ik was gek toen ik dit allemaal schreef.

leden
  • Totaal aantal leden: 466
  • Latest: jrnr601
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23695
  • Totaal aantal topics: 2655
  • Online Today: 8
  • Online Ever: 204
  • ( 3 augustus 2012, 12:31:26)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 10