Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: vws alarmpje  (gelezen 17928 keer)

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
  • Country: be
  • Geslacht: Man
vws alarmpje
« Gepost op: 7 april 2013, 01:20:26 »
binnen een paar dagen zou de jaarlijkse rekening voor onze website betaald moeten worden ten bedrage van net iets minder dan 18 euro.

moest dit niet betaald geraken dan betekend dit dat ons forum verdwijnt.

ik doe mijn best om het op één of ander manier betaald te krijgen en daar is deze oproep een onderdeel van - zelf heb ik al meer dan een jaar geen enkel officieel inkomen

voel je niet perse geroepen om het hele bedrag te betalen maar als een paar mensen een paar euros zouden kunnen storten dan zouden wij daar heel dankbaar voor zijn

mijn rekeningnr is

dank bij voorbaat
« Laatst bewerkt op: 1 december 2016, 00:44:56 by Twan »

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
Re: vws alarmpje
« Reactie #1 Gepost op: 7 april 2013, 21:56:04 »
intussen 8 euro "gevonden" - wat wil zeggen dat we nog een tien euro te gaan hebben

Offline dloofk

• blueke
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 8 april 2013, 17:29:54 »
net 4€ overgeschreven,is nie veel natuurlijk...(van ING)

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
« Reactie #3 Gepost op: 9 april 2013, 21:32:09 »
bedankt hoor dloofk namens het vws - en zelfs al was het maar 1 euro - voor de meeste van ons is dat meer om te geven dan 100 euro voor iemand die nooit tekort gehad heeft

enne ik moet helaas dat over die 8 euro weer intrekken - iets te optimistisch geweest - we zoeken dus nog 14 euro - voor ten laatste vrijdag
« Laatst bewerkt op: 9 april 2013, 21:53:03 by Thierry »

Offline dloofk

• blueke
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 11 april 2013, 00:03:48 »
geen probleem,jammer van die 8€ had anders geprobeerd resterend bedrag te storten...jammer genoeg heeft kut advocaat en zijn doorlopende opdracht weer geen leefgeld gestort op rekening....dus mag nu weeral eens zagen tegen die pipo
Navraag in bank gedaan ook en leefgeld van vorige donderdag werd pas maandag gestort op onze rekening 10min voor pro-deo zijn mailtje....nu dit terzijde

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
« Reactie #5 Gepost op: 11 april 2013, 00:10:29 »
hey dankzij jouw en willy is het in orde gekomen zenne - enne niet het gevoel hebben dat ge tekort geschoten hebt - want dat hebde zeker niet gedaan - wij zijn eigenlijk allemaal arme weduwkes maar dankzij de solidariteit van die arme weduwkes kan de rijkdom vh vws toch weeral een jaar blijven bestaan - amen

markus 12

42 En er kwam een arme weduwe, die er twee koperstukjes in wierp, dat is een duit. 
43 En Hij riep zijn discipelen en zeide tot hen: Voorwaar, Ik zeg u, deze arme weduwe heeft het meeste in de offerkist geworpen van allen, die er iets in geworpen hebben. 
44 want die hebben gegeven van hun overvloed, maar zij heeft van haar armoede alles gegeven wat ze had, haar hele levensonderhoud.’ 

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
« Reactie #6 Gepost op: 19 mei 2013, 22:50:32 »
mja er is weer een rekening binnengekomen ...

ditmaal voor onze hosting - 100 euro en das voor de twee voorbije jaren want vorig jaar hebben we niks moeten betalen.

voor de duidelijkheid onze totaalkosten voor de website zijn jaarlijks

ong 38 euro voor de twee domainnamen
en 50 voor de hosting.

nu is het zo dat ik voorlopig terug een inkomen heb en dat ik die 100 euro begin volgende maand dus in princiep zal kunnen betalen - maar na anderhalf jaar zonder inkomen heb ik nog kosten en het ziet ernaar uit dat ik mijn eerste pree dus al heel rap terug kwijt ga zijn en dat de eerste maand met inkomen dus maw niet veel zal verschillen met het voorbije anderhalf jaar

giften om dit te helpen dragen zijn dus welkom en denk niet dat slechts een paar euros geen verschil maken

btw devolgende keer dat ik weer zal komen schooien zal omstreeks maart 2014 zijn.

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23696
  • Totaal aantal topics: 2656
  • Online Today: 63
  • Online Ever: 220
  • ( 5 december 2019, 20:15:24)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 10
Total: 11
Google