Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: Nieuw topic kan blijkbaar niet overal gestart worden  (gelezen 3161 keer)

Offline TheLastWarrior

• blueke
  • *
Nieuw topic kan blijkbaar niet overal gestart worden
« Gepost op: 4 februari 2011, 03:02:05 »
Hoe kan ik een nieuw topic starten vanaf deze pagina ?

http://www.forum.vierdewereldsyndicaat.org/index.php?action=forum

Omdat ik ook al eens in de rechterkolom op een link klik heb ik ondervonden dat je niet steeds een nieuw topic overal kan starten.

Als ik onderaan de pagina terwijl ik in een bepaald topic zit op "volgende" klik kom ik op andere forums meestal op de volgende pagina in dat topic terecht. Hier kom ik soms in een ander topic terecht.

Offline willby

• VIP
  • boefer
  • Geslacht: Man
  • Ben geen betweter, alleen veel ervaring (slechte)
Re: Nieuw topic kan blijkbaar niet overal gestart worden
« Reactie #1 Gepost op: 4 februari 2011, 03:16:25 »
Op deze pagina heb je de keuze al naargelang waar je iets onder wil plaatsen.
Er zijn alle mogelijke onderwerpen aan bod zodat je zelf bekijkt waar Uw nieuw topic het beste past.
Mettertijd zal er wel nog het één en ander verplaatst worden wat ergens verkeerd gepost is, maar dat nemt wel effe tijd in beslag.

Offline TheLastWarrior

• blueke
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 4 februari 2011, 03:42:56 »
OK, begrijp ik maar kan je dat volgende vanonder of vorige dat vanonder in een topic staat niet deactiveren als er geen volgende of vorige is ? Als ik nu in dit topic op volgende klik zit ik terug op mijn eigen post klik ik nog eens dan zit ik terug op de forumpagina. Ik bedoel dat normaal die volgende of vorige toch op volgende of vorige pagina duiden "in een topic" ? Hier zit je dan ineens buiten het topic.

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
  • Country: be
« Reactie #3 Gepost op: 4 februari 2011, 03:49:32 »
moeilijk uit te leggen zoiets he zonder handen en voeten  :D

ik zal er één vd dagen eens naar kijken hoor - kwestie van een paar vinkjes hier en daar te veranderen

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
« Reactie #4 Gepost op: 4 februari 2011, 03:52:56 »
een nieuw topic starten vanop de hoofdpagina van het forum dat is een functie die er niet in zit denk ik

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
« Reactie #5 Gepost op: 4 februari 2011, 03:54:30 »
die volgende functie heb ik zelf nog nooit gebruikt - dus ik kom uit de lucht vallen

edit
intussen heb ik gezien wat je bedoelt -die functie zou idd beter uitgezet worden - vraag is of dat kan

Offline TheLastWarrior

• blueke
  • *
« Reactie #6 Gepost op: 4 februari 2011, 11:38:01 »
die volgende functie heb ik zelf nog nooit gebruikt - dus ik kom uit de lucht vallen
edit
intussen heb ik gezien wat je bedoelt -die functie zou idd beter uitgezet worden - vraag is of dat kan
Uitzetten is misschien niet nodig. Maar eerder de functie wijzigen zodat die volgende je enkel kan brengen naar de volgende pagina in het zelfde topic. Als ik hier op die volgende klik kom ik terecht waar ik in feite niet moet zijn. Gewoonlijk is zo'n volgende hetzelfde als naar de volgende pagina gaan in het topic waar je inzit.

Kijk veronderstel dat je in een topic de posts aan het lezen bent zonder eerst bovenaan links gekeken te hebben hoeveel pagina's het topic telt. Je bent aan de onderste post en je klikt dan op volgende ... Als er geen volgende pagina met posts in dat topic zit lig je buiten (het topic).

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
« Reactie #7 Gepost op: 4 februari 2011, 17:32:07 »
ja nu je het zegt klopt dat inderdaad wel - ik ga straks eens kijken in het beheersscherm maar ik vrees dat zoiets nog ietske dieper zit en dat we kameleon nodig zullen hebben om dat te fiksen

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23696
  • Totaal aantal topics: 2656
  • Online Today: 13
  • Online Ever: 354
  • (16 december 2019, 11:35:11)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 7
Total: 7

© vierdewereldsyndicaat.org