Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: WEG MET DE TELEVISIE  (gelezen 3334 keer)

Offline Fjoeri

• VIP
  • blueke
  • *
WEG MET DE TELEVISIE
« Gepost op: 6 maart 2010, 09:26:24 »
Ik zou het zelf niet beter kunnen brengen...

http://www.youtube.com/watch?v=g9wCAQz73tA&feature=related
http://www.harun.it/food/food.html

„Erst wenn der letzte Baum gerodet,
der letzte Fluß vergiftet,
der letzte Fisch gefangen ist,
werdet ihr feststellen,
daß man Geld nicht essen kann.‘‘

Offline kameleon

• dakloze
Re: WEG MET DE TELEVISIE
« Reactie #1 Gepost op: 6 maart 2010, 19:35:18 »
Zat zelf een paar maanden zonder internet en al 6 maand zonder televisie. Ik dacht dat media geen invloed op me had, maar ik ben ervan verschoten. Zonder de media was ik relax en chill, met media maak ik me alleen maar kwaad en depressief. Helaas heb ik de media nodig om op de hoogte te kunnen blijven van de armoedeproblematiek.

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
  • Country: be
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: 7 maart 2010, 19:48:27 »
vijf manieren waarop de tv je vermoord

http://www.msnbc.msn.com/id/35646508/ns/health-behavior/

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #3 Gepost op: 12 maart 2010, 12:12:49 »
Ik zie graag de documentaires op de rtbf en zeker die woensdagavond juist na 20 uur. het ging over uw kinderen vermoorden.....deze week....en het zijn altijd interessante onderwerpen hoor.

Of een documentaire over eilanden en zo....vissers...Tibet....zie ik graag. Zeker dieren met stoten. Ik vind ze beter dan mensen.

het slechte mot je wat opzij zetten want je hebt gelijk, het maakt me agressief en kwaad. We zeggen dan wt ons kwaad maakt(voorbeeld die gesaboteerde softenonmens door de Bgda actiris/ of die vrouw met ziek kind die 4 maanden uitsluitsel kreeg). Ze moesten dat mens dat haar zo eits aan deed en van haar ene slechte ma wou maken, en het kind kan dodo gaan zonder verzorging, een ferm aanpakken! Maar als de arbeidsrechtbank misdadigers in brussel blijft gelijk geven....dan zijn we te ver beland. IK ben de enige die het beseft.

Dat ze de kinderen van die van actiris, eens voor de ogen van de moeders knijpen, of zo. krabben.....bijten! Die moeen ook niet verzorgd worden. Waar is het verschil?

Dolma

Offline De Kat

• VIP
  • dakloze
« Reactie #4 Gepost op: 18 juni 2010, 11:51:42 »
Ik heb inmiddels al meer dan 10 jaar geen TV. Een documentaire zie ik wel eens graag, maar tegenwoordig (vooral in Nederland) kan je ook alles online bekijken. Ik mis alvast Margriet Hermans niet en wie al de huidige BV's zijn? Geen idee!

Offline dolma1

• VIP
  • veteraan
« Reactie #5 Gepost op: 14 juli 2010, 10:00:26 »
Zeg, heb geschreven en foto's gestuurd naar telenet die upc overnam. Noppes. De rtbf sprak over een apparaat en je kan met tnt toch iets zien. Maar die draad hing over alle deuren en door muurgaten door....en telenet zag ik niet. Infeite wacht ik al drie jaar.

Heb met volle courage de tournevis gepakt, het doosje mooi uitgevezen en dekabel overal uit getrokken. Juist boven de douche(gelukkig er niet meer in nu) heb ik de kabel afgesneden. Als je nu hier komt ga je niet meer over de kabel vallen en ik ook niet meer.

Dat altijd uitleggen en foto's geven, en dan nog voor aap staan....zien die die foto niet. Kabel moet aan andere kant staan! Dat is onleesbaar.

Ik vond de kabel niet mooi meer.

leden
  • Totaal aantal leden: 466
  • Latest: jrnr601
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23695
  • Totaal aantal topics: 2655
  • Online Today: 3
  • Online Ever: 204
  • ( 3 augustus 2012, 12:31:26)
Gebruikers Online
Users: 0