Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: welzijnszorg en de strijd tegen armoede  (gelezen 3313 keer)

Offline torro

• VIP
  • boefer
welzijnszorg en de strijd tegen armoede
« Gepost op: 28 november 2009, 15:02:48 »
Hallo iedereen,

Onlangs verscheen mevrouw Greta D'Hondt die voorzitter is van welzijnszorg dat ze de strijd aangaat tegen armoede.
Welnu deze mooie woorden gaan nu zeker opgevolgd worden en ik zal het niet nalaten opmerkingen of voorstellen te doen om dit echt concreet tot uitvoering te brengen.
Politiekers zal ik nu meer dan ooit volgen en controleren op hun uitspraken.

Hier is de link:

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/greta-d-hondt-wordt-voorzitter-van-welzijnszorg.aspx

Groetjes

torro

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
Re: welzijnszorg en de strijd tegen armoede
« Reactie #1 Gepost op: 28 november 2009, 15:08:22 »
awel greta dhondt daar heb ik nu eens een goed zicht op zie - ze staat hier al ergens op de site met wetsvoorstellen die we zelf goed vonden - weet wel niet meer precies dewelke - maar die natuurlijk werden weggelachen

greta dhondt is in ieder geval iemand die we binnen de cdv liever altijd wat hoger gerangschikt hadden gezien

het soort van politiekers die altijd bewust laag wordt gehouden binnen de mastodontpartijen
Mij met een korrel zout nemen. Ik was gek toen ik dit allemaal schreef.

Offline kameleon

• dakloze
« Reactie #2 Gepost op: 28 november 2009, 15:32:54 »
Welzijnszorg is de enigste organisatie in mijn gemeente die ons altijd komt helpen en spullen geeft. Het OCMW nog nooit.

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
« Reactie #3 Gepost op: 28 november 2009, 15:59:38 »
mja anderzijds is welzijnszorg ook één vd mastodonten binnen het vlaams netwerk die alle subsidies opslokt en die het vws ook mee uitsluit van het armoedeoverleg

we zullen zien - ik denk dat de kans bestaat dat er onder greta dhondt met nieuwe borstels geveegd wordt

ons verwijt aan dit soort van organisaties is dat ze niet door armen zelf bestuurd worden - door mensen die niks van armoede kennen dus - en dat gaat ook op voor greta

Offline kameleon

• dakloze
« Reactie #4 Gepost op: 28 november 2009, 17:13:43 »
Ze promoten wel de kringloopwinkel te veel bij mij.
Maar ik ga nooit op dat aanbod in en dat nemen ze mij niet kwalijk.

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
« Reactie #5 Gepost op: 28 november 2009, 17:17:18 »
hey er zitten ongetwijfeld veel mensen met oprechte goeie bedoelingen in hun werking en dat geldt doorgaans des te meer naargelang ze onderaan in de piramide staan

helaas wordt die mensen hun goedheid zoals zo vaak weer misbruikt

leden
  • Totaal aantal leden: 466
  • Latest: jrnr601
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23695
  • Totaal aantal topics: 2655
  • Online Today: 8
  • Online Ever: 204
  • ( 3 augustus 2012, 12:31:26)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 10