Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: nieuwsbrenger  (gelezen 2973 keer)

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
nieuwsbrenger
« Gepost op: 2 februari 2009, 18:58:29 »
in het begin was het mijn ex hier die dat altijd deed - nu doe ik het soms als ik er tijd voor vind tussen de andere activiteiten door.

gewoon zo mogelijk dagelijks www.krantenkoppen.be nakijken en alle nieuws dat iets met armoede te maken hier in het juiste subforum zetten zodat we allemaal van alles op de hoogte blijven en er onze commentaar op kunnen geven en ook meteen een soort archief opbouwen.

wel belangrijk om er steeds de url bij te zetten naar het originele artikel want copyright
« Laatst bewerkt op: 29 november 2016, 00:49:32 by Twan »
Mij met een korrel zout nemen. Ik was gek toen ik dit allemaal schreef.

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
Re: nieuwsbrenger
« Reactie #1 Gepost op: 2 februari 2009, 19:00:03 »
iedereen kan hier natuurlijk ook aan meewerken - hoeft niet perse door een persoon gedaan te worden maar lijkt me toch leuk als iemand daar zijn of haar job zo n beetje van zou maken - kwestie van continuering ofzoiets.

Offline Strider

• boefer
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: 2 februari 2009, 19:00:34 »
Ik zal dat dus nooit doen want ik kan niet plakken.  ::)

Tille

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
« Reactie #3 Gepost op: 2 februari 2009, 19:02:09 »
hehe wees gerust we vinden nog wel wat anders voor jouw tille  ;D  ;)

Offline Strider

• boefer
  • Geslacht: Man
« Reactie #4 Gepost op: 2 februari 2009, 19:03:54 »
En...het heeft ook geen zin het me uit te leggen, ik versta het niet. Ik was een ambtenaar die nog met een typmachine werkte.  ;D

Tille

Offline freedomdrummer

• VIP
  • dakloze
« Reactie #5 Gepost op: 3 februari 2009, 00:44:05 »
mja, 't is wel ni altijd gemakkelijk om te zien wat hier past en wat niet ook he.
neem nu Mark Coucke die op één dag 4,6 miljoen euro verdient door 2 miljoen aandelen van omega Pharma te vernietigen en er dan 205 000 te verkopen. Vanwaar komt die 4,9 miljoen eigenlijk, ondertussen wordt de rest natuurlijk armer, maar wat heeft dat met die armoede op zich te maken ? Alles en niets in feite, maar 't is toch niet echt iets uit onze wereld he.
Met dat soort berichtgeving maken ze de mensen in feite gewoon depressief zodat ze niet aggressief zouden worden denk ik soms.

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23696
  • Totaal aantal topics: 2656
  • Online Today: 212
  • Online Ever: 220
  • (Gisteren om 20:15:24)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 7
Total: 9
Google (2)