Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: hoi  (gelezen 2928 keer)

Offline teambuilders_9

• blueke
  • *
hoi
« Gepost op: 18 augustus 2008, 12:54:40 »
Hoi,

ik ben nieuw en heb nog geen account, weet niet hoe het in te vullen voor mijn profiel aan te maken. Krijg steeds foutmelding? Ben wel geregistreerd. Kan er nog meer uitleg gegeven worden ivm met jullie doelstellingen, alsook info. Daar zou je me veel plezier mee doen. ik heb nog vragen, maar wil even wachten tot ik meer weet hoe het in zijn werk gaat

Met vriendelijke groetjes

teambuilders_9

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
hoi
« Reactie #1 Gepost op: 18 augustus 2008, 13:12:12 »
hoi teambuilders_9 een eerste vraag zal ik al onmiddelijk beantwoorden

nl je hebt al een account hier want anders zou je deze post niet hebben kunnen plaatsen

er werd je automatisch een email opgestuurd en daarin zal je zien dat je accountnaam teambuilder_9 is en ook je wachtwoord kan je daar vinden

met die gegevens kan je dan wanneer je maar wilt inloggen hier en schrijven op het forum
Mij met een korrel zout nemen. Ik was gek toen ik dit allemaal schreef.

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
hoi
« Reactie #2 Gepost op: 18 augustus 2008, 13:13:09 »
die foutmelding die krijg je wss bovendien omdat je geen nieuwe account kan maken als je al met een account ingelogd bent
Mij met een korrel zout nemen. Ik was gek toen ik dit allemaal schreef.

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23696
  • Totaal aantal topics: 2656
  • Online Today: 63
  • Online Ever: 220
  • ( 5 december 2019, 20:15:24)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 8
Total: 8

© vierdewereldsyndicaat.org