Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: forumindeling en lay out - graag tips en feedback  (gelezen 3991 keer)

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
forumindeling en lay out - graag tips en feedback
« Gepost op: 8 juli 2008, 18:32:35 »
zijn er hier suggesties over mss ? feedback is in ieder geval zeker welkom  :P

Ben momenteel met de forumindeling bezig - de huidige vind ik niet goed - er zijn oa teveel subfora

ben vooral ook bezig te trachten om de boel zoveel mogelijk te personaliseren - dwz ben van mening dat de mensen vd vierde wereld vooral zelf in beeld moeten kunnen komen hier en hun leven hier in beeld moeten kunnen brengen en hier kunnen aanklagen wat zij willen aanklagen of aanbrengen wat zij willen aanbrengen

« Laatst bewerkt op: 10 juli 2008, 21:04:48 by kobaf »
Mij met een korrel zout nemen. Ik was gek toen ik dit allemaal schreef.

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
Re: forumindeling
« Reactie #1 Gepost op: 8 juli 2008, 18:38:59 »
vandaar de eigen stekjes waar de meest actieve forumleden ahw geconsulteerd kunnen worden en verder een zo groot mogelijke autonomie genieten binnen dat eigen subforum - op één of ander manier evolueren we toch zowieso naar een (video)blogsite en daarom had ik het idee om het consultaspect dat er nu reeds in zit op die manier verder groei te gunnen of zoiets

moesten bepaalde mensen zich geroepen voelen ? ik dacht bvb ook al aan "de kat's krabpaal" of "tommekes schildpaddeneiland"

ik wil dat zeker ook niet forceren  ;D - maar wil maar laten weten hebben dat zoiets vanaf nu dus mogelijk is
« Laatst bewerkt op: 8 juli 2008, 18:54:33 by kobaf »

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
« Reactie #2 Gepost op: 8 juli 2008, 20:20:38 »
voor de rest vd subfora ( al degeen die nu nog op de forumindexpagina staan onder vierde wereld forum ) missen we eigenlijk mensen  :P

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
« Reactie #3 Gepost op: 8 juli 2008, 20:24:42 »
voor deze dus vooral

Problemen met energieleveranciers
Meld hier bvb als ze je toch afsluiten 

Problemen met RVA, VDAB of arbeidsmarkt
Meld hier problemen met je werkloosheid. 

Problemen met gezondheidszorg en RIZIV
Meld hier problemen met de RIZIV 

Problemen met schuldeisers

"Gratis" onderwijs ?
laat hier weten hoe gratis dat onderwijs in werkelijkheid wel is

Heel je leven gewerkt en toch arm ?
problemen met pensioen of armoede op oudere leeftijd

Geen toelating hebben ... en toch leven ?
Mensen zonder papieren en asielproblematiek

Vrouwe Justitia & Hotel "den houten lepel"
Alles ivm het gevangeniswezen en Justitie 

het feit dat iemand een subboard onder zijn hoede heeft wil geenszins zeggen dat ie daar alles over moet weten, dat de anderen daar geen vragen mogen beantwoorden evenmin - maar het zou toch handig zijn moest zo op de duur iedereen zijn terrein duidelijker en duidelijker worden

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
« Reactie #4 Gepost op: 10 juli 2008, 21:04:18 »
ik heb de indeling de laatste dagen wat aan t veranderen geweest en ook de lay out - het was de bedoeling om alles overzichtelijker te maken - er zijn een hoop subfora gesorteerd intussen - veel onderwerpen zijn verplaatst - een paar topics werden hier en daar samengevoegd en er werden er zelfs verwijdert ( niets belangrijks in ieder geval )

mocht je nog topics tegen komen die verkeerd geparkeerd staan mag je dat hier altijd melden - heb je nog ideeen wat betreft indeling over hoe het nog duidelijker; nog beter zou kunnen laat het dan gerust horen

volgende waar ik nu de komende dagen aan wil werken is info@vws - momenteel is dat teveel nog een rommeltje van goeie ideeen betreffende info die er zou moeten staan maar dat is nog te weinig geconcretiseerd - het is uiteraard de bedoeling dat in info@vws enkel betrouwbare en duidelijke en ondubbelzinnige direct nuttige info te vinden is

verder mag ik nog meegeven dat het vwsbestuur heel tevreden is dat het forum de laatste tijd meer gebruikt wordt waarvoor het dient - en vooral dat jullie het allemaal zelf mee maken; invullen en vorm geven. Precies zoals het altijd de bedoeling was en we willen iedereen dus zeker bedanken hiervoor en vooral aanmoedigen om hiermee verder te gaan om zo www.vierdewereldsyndicaat.org mee verder uit te bouwen tot een virtueel centrum van verzet tegen armoede - een plaats op het internet die er voor zorgt dat armoede en de naakte feiten ervan niet langer ontkend kunnen worden door diegenen die er direct voordeel bij hebben om dat te doen en zo te zorgen dat armoede blijft bestaan.
« Laatst bewerkt op: 10 juli 2008, 21:07:01 by kobaf »

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
Re: forumindeling updates
« Reactie #5 Gepost op: 10 juli 2008, 21:47:00 »
aah ja en we dachten dat het leuk zou zijn indien we ook een chatbox hadden hier op vws

dat is mogelijk met de forumsoftware die we heden gebruiken

maar vooralsnog ontberen we de technische kennis om dat geregeld te krijgen

we proberen ons best te doen om ons deze kennis eigen te maken maar specifieke hulp van iemand die dit al kent zou natuurlijk zeker welkom zijn

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
forumindeling en lay out - graag tips en feedback
« Reactie #6 Gepost op: 23 augustus 2008, 20:03:15 »
ik speelde met het idee om de namen van de subfora zoals

"problemen met ocmw" enz

te veranderen in "vraagbaak ocmw"

er zijn wel veel problemen met ocmw natuurlijk

maar zoals het er nu staat vind ik het iets te vooringenomen zo

maar "vraagbaak ocmw" is dat het dan wel ? dat klinkt weer zo steriel  :-\

soit als ik niet twijfelde dan zou ik het hier niet vragen maar iemand een ander beter idee mss ?

hoop ergens van wel eigenlijk  :D

er moet denk ik een betere verwoording zijn die via de zoektermen (nog ) meer gerichtte bezoekers oplevert en vooral meer mensen met problemen met ....  ;D
« Laatst bewerkt op: 12 februari 2009, 17:41:21 by kobaf »

Offline kameleon

• dakloze
Re: vraagbaak huisvesting enz
« Reactie #7 Gepost op: 24 augustus 2008, 01:02:10 »
Gewoon vanonder een linkje zetten op uw pagina met 'live streaming wachtlijsten OCMW'. Bij pannes van deze wachtlijsten gelieve zich te melden tot .... je kent hem wel.

Eigenlijk hoeft het al niet meer, dankzij mijn post zal je nu wel omhoogvliegen in google  ;D

Offline TurtleTJones

• VIP
  • boefer
  • Geslacht: Man
  • Tommeke
« Reactie #8 Gepost op: 24 augustus 2008, 01:08:19 »
Vraagbaak...
Dat doet me direct denken aan die typische onderhoudsboekjes voor de wagens van de jaren 70-80.
Die noemden ook zo...
T'is maar ne weet en kwestie van niet de verkeerde bezoekers te zoeken.
hihi

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
« Reactie #9 Gepost op: 24 augustus 2008, 09:45:42 »
wel ja t jones ik vond dat dus ook maar ik zoek een woord dat duidelijk en direct uitdrukt wat het is - waar het om gaat enz - iets met "meldpunt" had ik ook al gedacht

meldpunt ocmw - voor al uw klachten en vragen over ocmw ...

en of met de grondwet erin is ook nog zoiets

art 23 meldpunt recht op huisvesting

art x meldpunt recht op gezondheidszorg

enz

anderzijds moet het liefst altijd zo kort mogelijk zijn

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
Re: forumindeling en lay out - graag tips en feedback
« Reactie #10 Gepost op: 12 februari 2009, 17:43:14 »
het lijkt wel grote lente schoonmaak

zowel hier thuis als op onze site waar k de laatste dagen de namen vd subfora weer es wat heb bijgewerkt, wat scherper gemaakt heb - denk ik toch

voor de rest heb ik dolmas giechelyurt ook helemaal ondersteboven gewoeld en oa een hoop korte topics tot één grote blog samengevoegd

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23696
  • Totaal aantal topics: 2656
  • Online Today: 63
  • Online Ever: 220
  • ( 5 december 2019, 20:15:24)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 8
Total: 8

© vierdewereldsyndicaat.org