Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: Gebruikers online: 0 , Voyeurs en lafaards: 6 ?  (gelezen 5098 keer)

Offline freedomdrummer

• VIP
  • dakloze
Gebruikers online: 0 , Voyeurs en lafaards: 6 ?
« Gepost op: 28 juni 2008, 19:00:52 »
Elke dag is het weer van't zelfde op dit forum.

Ofwel is het freedomdrummer, of kobaf, of dolma1 die eens iets post,

meestal zijn er geen gebruikers online, maar altijd, werkelijk altijd zijn er ongekende gasten.

Wie zijn die meelezers eigenlijk ?

Waarom maken ze zichzelf niet bekend ?

Als het hen dan toch zo interesseert wat we hier allemaal posten, hebben ze er dan niets op te zeggen ?

Wat is het probleem ?

Is posten op dit forum gevaarlijk ofzo ?

Voelen we ons te dom om ook eens iets te zeggen ?

Of te slim ?
« Laatst bewerkt op: 28 juni 2008, 20:54:23 by kobaf »

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
Re: Gebruikers online: 0 , Voyeurs en lafaards: 6
« Reactie #1 Gepost op: 28 juni 2008, 19:11:49 »
lol ik ben blij dat je deze pot breekt freedomdrummer  - echt waar - heb het me zelf ook al dikwijls afgevraagd  :D

eens benieuwd trouwens of er nu reacties gaan komen
Mij met een korrel zout nemen. Ik was gek toen ik dit allemaal schreef.

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
Re: Gebruikers online: 0 , Voyeurs en lafaards: 6
« Reactie #2 Gepost op: 28 juni 2008, 19:12:36 »
zouden een gedeelte daarvan trouwens ook geen botjes kunnen zijn ?

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
Re: Gebruikers online: 0 , Voyeurs en lafaards: 6 ?
« Reactie #3 Gepost op: 28 juni 2008, 20:54:44 »
 Gebruikers Online
Gebruikers: 1
Gasten: 8
Totaal: 9

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
« Reactie #4 Gepost op: 28 juni 2008, 20:56:32 »
boeeeee !!!!!

:D :D :D

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
« Reactie #5 Gepost op: 28 juni 2008, 21:00:46 »
toedeloedeloe

jampidampidam

roporoporo

nanananananananananana

live vanop www.vierdewereldsyndicaat.org

thuishaven van de haveloze internetzwervers  :P :P :P

:-*

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
« Reactie #6 Gepost op: 28 juni 2008, 21:05:51 »

Is posten op dit forum gevaarlijk ofzo ?

vooral daar zit je der bal op volgens mij  ;D

enneeh moet zo maar eens een emancipatorische strijd op gang proberen krijgen  :P

de strijd van de meelezers die niet  durven posten/reggen/inloggen

wat zouden die hun rechten eigenlijk ooit durven opeisen ?

waar ben ik toch aan begonnen  ??? ??? ???

gaa me zo n manne naar den oorlog  ::)
« Laatst bewerkt op: 28 juni 2008, 23:12:56 by kobaf »

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
« Reactie #7 Gepost op: 28 juni 2008, 21:07:14 »
 Gebruikers Online
Gebruikers: 1
Gasten: 2
Totaal: 3

hebbe er blijkbaar paar weggejaagd  :o

kga maar naar de kroeg gaan - daar veeeeeel gezelliger - met echte mense - mé een gezicht
« Laatst bewerkt op: 28 juni 2008, 21:08:48 by kobaf »

Offline guru

• boefer
« Reactie #8 Gepost op: 28 juni 2008, 23:09:09 »
euh    oei?????????

Offline guru

• boefer
« Reactie #9 Gepost op: 28 juni 2008, 23:18:52 »
 Gebruikers Online
Gebruikers: 2
Gasten: 5
Totaal: 7

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
« Reactie #10 Gepost op: 29 juni 2008, 02:23:13 »
euh    oei?????????
ja just verdrijver der duisternis  O0 we bekijken het ff te negatief - er zijn er meer dan drie die regelmatig posten en er is regelmatig pasantisme zo - en dan is er turtle ook nog he en freelife en voor een forum over armoede is dat alles al bij al niet slecht, relatief gezien enzovoort enzoverder - wat vooral uniek is aan www.vierdewereldsyndicaat is het permanent karakter - het wordt dan wel niet platgelopen maar het is er en het blijft er gewoon ondanks alle onweders en donderwolken en koude oorlogen en openlijke oorlogen en ook ijzige stiltes -en dat toch al meer dan twee jaar

en ja zeuren dat er gelezen wordt is ook stom want waarom zetten we anders iets op t internet eigenlijk

tja armen zijn moeilijke mensen - dan wordt het gelezen - weer niet goed  ???
« Laatst bewerkt op: 29 juni 2008, 12:01:23 by kobaf »

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
« Reactie #11 Gepost op: 29 juni 2008, 13:08:23 »
weet je en in "onze" sector is dat ook eigenlijk helemaal niets nieuws - het is nooit anders geweest

alain sienaert kan er ook van mee spreken en noemde het daklozenkraakpand destijds dan ook niet voor niets de chateau de la solitude

iedereen die ook maar een week in zijn leven echt aan armoedebestrijding heeft gedaan weet wat ik bedoel - er is denk ik niets dat harder onderschat wordt dan dit vrijwiligerswerk

ik zag in het verleden eigenlijk niemand dat langer dan een jaar volhouden - na een jaar waren ze allemaal op, leeg, kapot, gebroken - moesten ze zich laten opnemen of konden gedurende drie jaar het woord armen of armoede niet meer horen

enfin het is hier op het net wel anders maar in essentie eigenlijk ook net hetzelfde als irl een armenwerking op poten trachten zetten als arme zelf

destijds in mijn daklozenkraakpand waar ik ook verschillende periodes alleen moest overbruggen, ging ik zo eens verder nadenken over het woord squatter - engels voor kraker maar oorspronkelijk ging het eigenlijk over engels-australische pioniers - mensen die eigenlijk onherbergzaam en onbewoond maar potentieel heel interessant gebied introkken en dat daar dan squatten - letterlijk vertaald "zich er neer zetten" en dan gewoon wachten op iemand die er zich "bij kwam zetten" en intussentijd trachten overleven in barre omstandigheden en isolement

ik weet nu niet meer zekerw welke maar grote steden zijn op die manier in australie dus ook ontstaan en in mijn kraakpand destijds is er ook altijd weer een nieuwe wind gekomen

en toen het kraakpand dan toch gedaan was dan baalde ik twee jaar ofzo vh woord armoede - het was best wel frustrerend ja om een jaar of acht mensen verdedigd te hebben tegen uitdrijving en eigenlijk vooral tegen verdrijving uit de gemeente kapellen en om dan zelf als een hond zonder locale politieke ( wel andere ) solidariteit te worden weggejaagd

nu uiteindelijk ben ik eigenlijk blij dat k hier terecht ben gekomen en het is hier intussen een ideale omgeving gebleken om in alle rust via het net de armoedestrijd weer te trachten organiseren - ingang doen vinden ... en om tegelijkertijd af en toe ook te kunnen opladen ( tegen burnout ) in de "natuurlijke" ( niet stedelijke ) habitat die mij hier irl omringd

jep want na twee jaar ofzo sakkeren en knagen en kouwen op frustraties opgedaan in eerdere armoedebestrijding betrap je jezelf er dan toch weer op dat je er weer mee bezig bent

dat je intenet in huis gehaald hebt en een oproepje geplaatst hebt op een forum ergens en dat er intussen een virtueel plekje op www "gesqaut" is door een paar armen die daar af en toe eens iets uit hun nek durven kletsen en er soms zelfs politiekers maar ook mekaar uitschijten - waarbij komt dat dat bovendien al enkele politieke gevolgen heeft gehad - hoewel idd geen grote en geen structurele 

ik weet het zenne - veel is dat niet - maar toch veel meer dan er ooit geweest is - en daarom blijf ik wat er ook gebeurt gewoon op post - net zoals die squatters destijds zichzelf koppig en onverstoorbaar optimistisch bleven wijsmaken dat er daar ooit een grote stad zou zijn en dat het er aangenaam leven zou zijn

zo houdt ik mezelf datzelfde beeld maar voor maar dan virtueel vertaald naar de situatie hier en blijf virtueel op post - in de wetenschap dat er een dag zal komen waarop www.vierdewereldsyndicaat.org wordt platgelopen en zelfs uit zijn voegen barst omdat armen en hun vrienden uiteindelijk wel moeten gaan beseffen dat soep blijven uitdelen (aannemen ) water na de zee dragen is en dat we dus moeten stoppen met ons toe te verlaten op de solidariteit - zoals ik destijds in mijn kraakpand ook irl deed

nee nu denk ik van - ik wil zorgen dat ik geen mensen meer tegen kom waarmee ik moet gaan kraken opdat ze huisvesting zouden hebben - en zelf wil ik bovendien ook niet meer moeten gaan kraken - ik wil geen bedelaars meer zien moeten snollen in de vuilbak - mensen mogen niet van mijn of onze solidariteit afhankelijk zijn - als we deze mensen (onszelf = idem ) echt respecteren dan moeten we ze eerst uit hun (onze ) mensonwaardige positie helpen komen - toegelaten worden om daaruit te stappen

er mogen geen daklozen zijn weet je wel -vang dus geen mensen op - deel geen eten uit - stop daarmee - maar surf naar www.vierdewereldsyndicaat.org en organiseer mee de strijd tegen de armoede - tegen de vernedering van afhankelijkheid - ik wacht hier wel tot je komt - al kreeg ik een baard tot op mijn knieen - (terug)komen/reggen/inloggen/posten zal je hier uiteindelijk toch   :P

soit i rest my case  (en daar ben ik toevallig nogal koppig in ) O0
« Laatst bewerkt op: 29 juni 2008, 13:16:48 by kobaf »

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
« Reactie #12 Gepost op: 14 september 2008, 10:55:43 »
Vandaag Online: 146
Ooit Online: 146

lap - zonet toen ik online kwam op deze zondagmorgen was ik er getuige van hoe ons bezoekersrecord sneuvelde  :D
« Laatst bewerkt op: 14 september 2008, 14:47:34 by kobaf »

Offline De Kat

• VIP
  • dakloze
« Reactie #13 Gepost op: 14 september 2008, 15:38:14 »
En waar komen die extra bezoekers zo plots vandaan?

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
« Reactie #14 Gepost op: 14 september 2008, 15:59:56 »
wel ja ik zou het begot ook niet weten

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
« Reactie #15 Gepost op: 14 september 2008, 16:05:19 »
ik ben ook hier gaan kijken op dat moment http://vierdewereldsyndicaat.org/forum/index.php?action=who

en het was niet zo dat alle aandacht naar een bepaald topic ging ofzo - de gasten bekeken allerlei topics, stuurden ze door naar vrienden , er werd ook vanalles geprint enzo

gewoon een toevallig piekmoment denk ik dus - vreemd tijdstip vind ik het ook op zondagmorgen
« Laatst bewerkt op: 29 november 2016, 00:59:59 by Twan »

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
« Reactie #16 Gepost op: 14 september 2008, 16:09:42 »
en het ging ook heel snel - toen ik online kwam dan waren er denk ik 60 gasten ofzo - waardoor ik erop begon te letten en te herladen

en telkens ik herlaadde kwamen er meer bij - tot ik het record dat toch al meer dan een jaar oud was zag sneuvelen

en dan plots zakte het weer even snel terug naar het tiental bezoekers dat we gewoon zijn.

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23696
  • Totaal aantal topics: 2656
  • Online Today: 63
  • Online Ever: 220
  • ( 5 december 2019, 20:15:24)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 8
Total: 8

© vierdewereldsyndicaat.org