Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: Het VWS Logo  (gelezen 4757 keer)

webmaster

• Gast
Het VWS Logo
« Gepost op: 30 oktober 2005, 09:43:49 »
Ik heb de vrijheid genomen om vannacht onze webstek te voorzien van een logo.
Dit prachtige logo, ontworpen door Karma, was oorspronkelijk bedoelt als avator voor gebruik op andere fora.

Ik stel voor om dit symbool uit te roepen tot officiële VWS logo/avator.

Offline king of beggars and fleas

• blueke
  • *
RE: Het VWS Logo
« Reactie #1 Gepost op: 30 oktober 2005, 10:33:32 »
volledig mee eens - indien karma het ermee eens is - maar ik veronderstel van wel

het logo is echt schitterend
de wereldbol wijst erop dat de mobilisatie van de armen in het rijke westen van fundamenteel belang is in de wereldwijde strijd tegen het globalisme

het zien van uw steden doet ons pijn aan de ogen
waarschuwing ! neem de uitlatingen van king of beggars and fleas vooral niet te ernstig - moest je dat toch doen lees dan zeker en vast dit een keer.

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 30 oktober 2005, 13:43:29 »
Citaat van: King of beggars and fleas
volledig mee eens - indien karma het ermee eens is - maar ik veronderstel van wel

het logo is echt schitterend
de wereldbol wijst erop dat de mobilisatie van de armen in het rijke westen van fundamenteel belang is in de wereldwijde strijd tegen het globalisme

het zien van uw steden doet ons pijn aan de ogen

Er zit nog een klein foutje in de logo. Onderaan de "V" eindigt het witte gedeelte op een punt en dat was eigenlijk niet de bedoeling maar dat zal ik er dan wel uitwerken. In 't klein valt het niet op, maar in 't groot zou dit wel eens storend kunnen zijn.
Eigenlijk was het bedoeld als logo en niet als avator. Ik experimenteerde echter eventjes op politics en het kwam eigenlijk niet slecht uit als avator, en op die manier kon ik hem ook laten zien aan iedereen, niet alleen actieve en/of passieve leden maar ook aan iedereen die het forum bezoekt.
Groetjes
Karma.

Bokkerijder

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 30 oktober 2005, 19:38:09 »
Prachtig gedaan Karma.  Een eigen logo en een eigen avatar van VWS is iets wat we al lang besproken hadden, maar niemand is er tot nu toe in geslaagd van iets fatsoenlijks te maken (zeker ik niet), behalve jij.

Goed werk !!!

En groetjes van iedereen uit het Maasland.
« Laatst bewerkt op: 24 juli 2008, 18:05:17 by kobaf »

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
VWS-logo
« Reactie #4 Gepost op: 24 juli 2008, 14:11:27 »
« Laatst bewerkt op: 24 juli 2008, 18:16:08 by kobaf »
Mij met een korrel zout nemen. Ik was gek toen ik dit allemaal schreef.

Offline freedomdrummer

• VIP
  • dakloze
Re: vwslogo
« Reactie #5 Gepost op: 24 juli 2008, 16:13:43 »
« Laatst bewerkt op: 24 juli 2008, 16:21:18 by freedomdrummer »

Offline Twan

• administrator
  • veteraan
  • Country: be
  • Geslacht: Man
Re: Het VWS Logo
« Reactie #6 Gepost op: 30 januari 2011, 04:26:15 »
lol in de context van de V campagne van alex jones lijkt het wel of we ons logo profetisch gekozen hebben

toen die campagne gestart werd moesten wij eigenlijk niks veranderen op onze site want die V staat er al van t begin op

de V is als het omgekeerde van de illuminatipiramide er inderdaad zowieso toe gedoemd om hét symbool van Verzet te worden

stel jezelf een staat voor volgens de structuur van een V in plaats van die van een piramide - stel jezelf een parlement voor in die zin of een rechtzaal

de rechter zou dan helemaal beneden zitten of de voorzitter van het parlement en van die gebouwen zouden niet pompeus in de hoogte gebouwd worden maar zoals het hoort nederig de diepte in

hoe hoger iemands positie is hoe lager hij moet plaatsnemen want des te meer hij in het oog gehouden moet worden

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23696
  • Totaal aantal topics: 2656
  • Online Today: 212
  • Online Ever: 220
  • (Gisteren om 20:15:24)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 7
Total: 8
Google