Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: problemen met de editor ?  (gelezen 3065 keer)

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
problemen met de editor ?
« Gepost op: 23 januari 2007, 11:44:40 »
bommeke melde hier ergens dat de post editor al een tijdje niet meer zou werken ?

zelf heb ik echter nog niks ondervonden ?
Mij met een korrel zout nemen. Ik was gek toen ik dit allemaal schreef.

Offline bommeken

• blueke
  • *
  • Geslacht: Man
Re: problemen met de editor ?
« Reactie #1 Gepost op: 23 januari 2007, 11:52:08 »
Ja, ik heb alles bij mijn zus eens uitgeprobeerd en daar werkt alles prima. Maar hier thuis werkt de editor niet meer.
Ook bij het inloggen loopt het regelmatig mis, maar dat is niet altijd. Ik krijg Server Not Found of zoiets. Soms met een vws pagina, soms met zo'n typische Page Not Found venster van microsoft. Mijn pc is normaal gezien vrij van virussen, pests, spyware... Ik heb geen idee wat er wanneer is misgelopen. Vroeger was alles ok.

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
« Reactie #2 Gepost op: 23 januari 2007, 12:17:48 »
als het bij jouw wel is en bij je zus niet dan duidt dat toch op een probleem of instelling van je PC denk ik.

Het probleem is voor mijn beperkte kennis aangaande wel te complex om op te lossen en we zullen dus de goede raad van webmaster moeten afwachten

het is wel belangrijk dat je het meldt anders hoor, want als het om een instelling gaat van je browser ofzo dan zullen nog mensen hetzelfde probleem ondervinden op onze site

maar één ding begrijp ik nog wel niet goed - als de editor niet werkt hoe post je dan ?
of werkt enkel de "bekijken" functie niet ?

Offline bommeken

• blueke
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 23 januari 2007, 13:01:48 »
De Verzenden en Bekijken knoppen werken gelukkig wel. Maar al die andere knopjes om het formaat te wijzigen, links in te voegen, e.d. Die doen gewoon niks meer.
Ik heb mijn inziens zelf niks veranderd aan de instelling van mijn pc of browser. Misschien heeft een ander programma dat gedaan, achter mijn rug bij wijze van spreken. Maar zo weet ik dus niet wat er juist gebeurd is. Voorheen werkte alles perfect... 't Is ambetant. Mocht iemand weten waar het aan ligt ... Verder kan ik natuurlijk mijn plan trekken. Ik heb die pagina gevonden waar alle formaats-instellingen e.d. opgesomd staan. Ik kan ze dus manueel invoeren.

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
« Reactie #4 Gepost op: 23 januari 2007, 13:44:09 »
welke browser gebruik je ?

Offline bommeken

• blueke
  • *
« Reactie #5 Gepost op: 24 januari 2007, 09:29:59 »
MSIE 6.
Als ik over de knoppen beweeg zonder te klikken (hoover in 't engels) dan zie ik onderaan : javascript:void(0);
Ga ik dan verder naar ergens willekeurig zonder knop dan krijg ik onderaan Fout op de pagina.

Offline Dolma

• boefer
« Reactie #6 Gepost op: 28 januari 2007, 09:06:11 »
Eerst zou ik bij extra opties deze site bij de toegestane sites zetten https....
dan zou ik nazien of je via google of zo de site niet gebokkeerd hebt!
Anders geef ik je een site door als ik je e mail zou hebben waar ze u wellicht kunen helpen op msn cobra....
dolma

leden
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23696
  • Totaal aantal topics: 2656
  • Online Today: 63
  • Online Ever: 220
  • ( 5 december 2019, 20:15:24)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 10
Total: 11