Deze website gebruikt cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die we op uw computer plaatsen om uw gebruiksgemak op onze website te verbeteren. We gebruiken sessie cookies en permanente cookies. Dat doen we om uw voorkeurinstellingen te onthouden en om te weten dat u akkoord ging met het gebruik van cookies. Derden op onze website gebruiken mogelijk ook tracking en nog andere cookies. Klik hier voor ons volledig cookiebeleid en meer info over cookies.
Ik ga akkoord met cookies

*

Auteur Topic: Rebelse actie tegen armoede  (gelezen 11006 keer)

Offline kobaf

• VIP
  • veteraan
Re: Rebelse actie tegen armoede
« Reactie #25 Gepost op: 21 december 2006, 19:29:00 »
Er is een verschil tussen de twee filmpjes.  In de bovenste link begint de reportage met een verwijzing naar Welzijnszorg, in de tweede link zegt men al in het begin : "Solidariteit zonder Grenzen".

Een zeer goede recuperatie dus, proficiat mannen van Gent !!

Ik hoop voor Daniël en zijn vrienden dat het veel mensen is opgevallen.

Bokkerijder.
het is in alle geval verwarring troef en waarvan armen hoe dan ook in hun voordeel gebruik hebben gemaakt

ik durf wedden dat daniel volgende keer als ik hem zie doet alsof het niet hun bedoeling zo was.
mss is dat wel zo

maar alpha heeft in alle geval de eerste versie waarin enkel van szg sprake is online vereeuwigd  :)
Mij met een korrel zout nemen. Ik was gek toen ik dit allemaal schreef.

Offline solidariteitzondergrenzen

• blueke
  • *
Re: Rebelse actie tegen armoede
« Reactie #26 Gepost op: 26 december 2006, 16:00:28 »
  Solidariteit  Zonder  Grenzen
                                          is  een vierde wereld organisatie die toevallig  een identieke aktie gepland had om haar 15 de  verjaardag in de verf te zetten... en terzelfdertijd  de groeiende armoede in het rijke Vlaanderen op de  voorgrond  te platsen.

SZG  is steeds blij dat hun akties  en voorstellen door anderen worden bijgewoond, en onderschreven... hoe meer mensen van gelijke welke vereniging, kerk  of partij dit  doen hoe beter...
Samen  armoede  bestrijden mag geen holle (?) slogan zijn van enkelen...
Weg  met de uitsluiting  en  leve de samenwerking

leden
  • Totaal aantal leden: 466
  • Latest: jrnr601
Stats
  • Totaal aantal berichten: 23695
  • Totaal aantal topics: 2655
  • Online Today: 8
  • Online Ever: 204
  • ( 3 augustus 2012, 12:31:26)
Gebruikers Online
Users: 0